daisypath

Daisypath Anniversary tickers

background

welcome

Assalamualikum blogwalking ~ im merlissa nadeera ! nothing interesting about my blog ! my blog just about me and my life ~ pasal orang lain ? malas nak cite ! kalau suka baca , tak suka tak payah baca ~

If U read,U Owe me a HUG,if U delete,U Owe me a KISS,if U save,U Owe me a DATE,if U return txt 2 me,U Owe me All,but if U ignore,ur MINE,so what will U do?

Forgive my eyes 4 admiring your beauty.U stole my heart the moment U looked at me,call me crazy call me insane every time my heart beats it mentions your name

Forgive
my eyes 4 admiring your beauty.U stole my heart the moment U looked at
me,call me crazy call me insane every time my heart beats it mentions
your name

I
always lose control when ur by my side. u have bcome the light of my
life. I always enjoy the time i spend with you. I think i'm falling in
love with you!

i
wrote ur name on da beach but da river washed it away, i wrote ur name
on da wall but da wind blew it away, i wrote ur name on my heart and
that is where it will stay.....

LAWAK . . 
Ke depan best, kedalam syok, ke kiri ke kanan lagi shedaap! Kalau dicucuk dalam dalam, Fuyooo… Bestnya korek telinga… Hehe

LAWAK . . 
Angkat tangan! Ini satu rompakan, yang hnsem ke kiri, yang cun ke kanan, yang muka macam gerila tu, jangan pura pura membaca depan PC… Pergi ke tengah! Cepat!.

LAWAK . . 

Sang lalat dan bini lalat pergi merayau rayau mencari makan, mereka masuk ke dalam jamban untuk makan tahi. Bini lalat berkata..



Bini : “Bang, kenapa kita kena makan tahi hari-hari?”



Laki : “ Hish… Jangan cakap benda-benda kotor time makan!”


LAWAK . . 
Allah menciptakan manusia berpasangan, ada lelaki, ada wanita. Ada yang comel dan ada yang Hodoh. Yang comel tulis cerita lawak, yang hodoh baca lawak. Kita harus tabah menerimanya.

LAWAK . . 
Just want you know that our friendship means a lot to me.. You cry, I cry.. You laugh, I laugh.. you jump out through the window,.. I look down and shout! “wah lau weh! Tingginya... haha… tak guna punya member…

LAWAK . . 
Aku dah fedup betul dengan ko ni! Ko jaga sikit mulut ngko tu! Apasal ko ni busybody betul! Habis semua orang ko bagitau yang aku ni… Kiut!

LAWAK . . 
Engkau sungguh dinamis, sifatmu cukup piutis, gayamu selalu erotis, jiwamu sungguh romantis, caramu seperti celebrities… Tapi wajahmu seperti teletubies!

LAWAK . . 
Lumrah alam… Bila kita susah, tiada siapa yang nak tolong… Bila kita sepi, tiada siapa yang nak temankan… Bila kita sakit, tiada siapa yang bertandang… Tetapi bila kita kentut… Semua orang pandang!


DA HABIS BACA ?? HOPELY KORANG ENJOY ! BYE~

1 comment:

double decker said...

wah.. i like lawak part.. haha..
followed!! follow me back ^_-

lagu