daisypath

Daisypath Anniversary tickers

background

welcome

Assalamualikum blogwalking ~ im merlissa nadeera ! nothing interesting about my blog ! my blog just about me and my life ~ pasal orang lain ? malas nak cite ! kalau suka baca , tak suka tak payah baca ~

koleksi saya


Kehadapan Blog ku ,, hari ni saya nak bercerita tentang koleksi saya
kegemaran ku ~ !!! KEROPPI !!! hehe sebab dia comel dan spesial bagi saya
tak tahu kenapa tetiba suka katak tu !! =.=' tapi katak betul2 memang aku
baling jauh la kalau ada yang bagi :D hahaha .. yang topup tu =.=''''''''''
koleksi aku start form 3 ~ waktu form 3 konon nya nak simpan / kumpul
supaya boleh bayar balik duit mama..
hahah lagi 1 setiap tahun aku akan kira bape banyak aku da boros pada topup ~


DA HABIS BACA ?? HOPELY KORANG ENJOY ! BYE~

No comments:

lagu