daisypath

Daisypath Anniversary tickers

background

welcome

Assalamualikum blogwalking ~ im merlissa nadeera ! nothing interesting about my blog ! my blog just about me and my life ~ pasal orang lain ? malas nak cite ! kalau suka baca , tak suka tak payah baca ~

ops ! perkataan I LOVE YOU ?

kenapa dengan perkataan I LOVE YOU ? hey u want to know ??? bagi aku perkataan ni bermakna sebab kita luahkan perasaan kita terhadap orang yang kita sayang.. dan perkataan ini memberi makna pada seseorang.. but i little bit considering.. my boy dont want to hear that words from me..o0k ooooo does he not trust me ?.. haha i dont know la..coz he said that word remind him to her ex- GIRLFRIENDS.after that, I stopped reciting the words .. haha speaking plak  !! aku berhenti melafazkan perkataan itu sebab aku tak nak dia ingat kan ex-GF dia.. He said.. DONT JUST SAY THAT WORD IF YOU DONT PROVE IT.aku faham keadaan dia .. dan selama aku dengan dia aku bersabar.. bila gaduh aku tak nak bersuara .. DENGAR ! bukan aku tak nak pertahankan diri sebagai puan tapi sebab aku tak nak hubungan jadi lebih teruk.. dan mungkin ade gak salah aku yang aku tak sedar..haha bila lama da aku tak sebut perkataan itu.. I RELISE THAT MY LOVE DONT CAME THROUGH THAT WORD BUT MY LOVE CAME FROM MY HEART !

DA HABIS BACA ?? HOPELY KORANG ENJOY ! BYE~

No comments:

lagu